Blogg
Hur vi har hjälpt Orkla Care Finland att bygga en stark D2C-affärsmodell.
Att rikta sig direkt till kunden (D2C) kommer med flera fördelar. Men är det här bara ännu en trend eller bör ni faktiskt överväga att öppna en egen D2C-kanal?
Den senaste tiden har Headless Commerce kommit att bli ett riktigt trendord inom e-handeln, men faktum är att det har funnits i nästan ett helt decennium. Vad är det egentligen och var kommer det ifrån?
När är det egentligen rätt tid att bli en D2C-aktör? I det här blogginlägget diskuterar vi när det är rätt tidpunkt att kliva in på D2C-marknaden, de fem största missuppfattningarna och hur du på rätt sätt förbereder ditt team för D2C.
Hur COVID-19 påverkade hur tillverkningsmärken ser på D2C-potentialen
Handeln överallt påverkas av nationella nedstängningar och företag som tillfälligt eller permanent stängs på grund av COVID-19. Att vara begränsad till sitt hem har fått konsumenten att vända sig till e-handeln. Viruset påskyndade förändringen i människors konsumentbeteende som aldrig tidigare,