Woolman SE

Success & Support

Välj det servicepaket som passar dig:

LITE

0 € / mån.

(0 SEK / mån.)

För webbhandlare med sporadiskt behov av stöd

    • Tjänstebegäran bedöms inom två vardagar. Priset på utförd tjänst 190 € / timme. Minimidebitering 30 min.
    • Bedömning av tjänstebegäran och svar per e-post. Bedömningen av begäran är avgiftsbelagd (30 min.).
    • Vid felsituationer i Shopify identifieras och korrigeras orsaken till störningen eller alternativt hänvisas kunden vidare.
    • Ett månatligt nyhetsbrev som kan inspirera till tillväxt och utveckling av webbutiken.
    • Tjänsten utförs på engelska.
    • Tjänstevillkort

STANDARD

99 € / mån.

(1062 SEK / mån.)

För webbhandlare som vill ha utvecklingsstöd och stöd i felsituationer

    • 12 månaders (99 € / mån.) eller tre månaders (114 € / mån.) faktureringsperiod.
    • Tjänstebegäran behandlas inom 8 timmar. Priset på utförd tjänst 150 € / timme.
    • Kostnadsfri bedömning av tjänstebegäran och svar per e-post.
    • Vid felsituationer i Shopify identifieras och korrigeras orsaken till störningen eller alternativt hänvisas kunden vidare.
    • Ett månatligt nyhetsbrev som kan inspirera till tillväxt och utveckling av webbutiken.
    • Tjänstevillkort

SUPREME

299 € / mån.

(3206 SEK / mån.)

Snabbhet, personlig betjäning, stöd och resurser för utveckling av webbutiken

    • 12 månaders (299 € / mån.) eller tre månaders (344 € / mån.) faktureringsperiod.
    • Tjänstebegäran behandlas inom fyra timmar. Priset på utförd tjänst 130 € / timme.
    • Kostnadsfri bedömning av tjänstebegäran och svar per e-post.
    • Vid felsituationer i Shopify identifieras och korrigeras orsaken till störningen eller alternativt hänvisas kunden vidare.
    • Ett månatligt nyhetsbrev som kan inspirera till tillväxt och utveckling av webbutiken.
    • Tjänstevillkort

Våra Success & Support Kunder

Nyhetsbrev